Ушкодження лобового скла – будь це тріщина, подряпини або скол – явище поширене, але найчастіше розв’язуване. Щоб у цьому переконатися, пропонуємо ознайомитися з нашим докладним посібником про те, що робити, якщо з’явилася тріщина на лобовому склі

 

Поширені причини утворення тріщин на вітровому склі: 

  • попадання в автоскло каміння з-під коліс автомобілів (часто – на високих швидкостях);
  • зіткнення та аварії;
  • механічний вплив та удари;
  • зміни геометрії кузова – порушується силова структура кузова;
  • високошвидкісна та часта їзда по вибоїнах;
  • зміна температур (наприклад, взимку при прогріванні авто);
  • непрофесійна установка автоскла.

 

Що робити, якщо з’явилася тріщина на лобовому склі?

  1. Одразу після того, як помітили місце, що тріснуло – заклейте його скотчем (якщо на вулиці спека – попередньо постеліть між скотчем і пошкодженням папір, щоб липкий шар скотчу не потрапив у місце ушкодження). Це захистить автоскло від появи у тріщині бруду та пилу.
  2. Намагайтеся швидко не їздити, активно не маневрувати.
  3. Вирушайте в СТО для професійного ремонту автоскла. Не намагайтеся полагодити тріщину самостійно: відсутність необхідних знань, матеріалів та навичок призведе до більш серйозних порушень цілісності такого скла.

 

Vozite s soboy skotch.

 

Технологія

  1. Знежирення поверхні та очищення від пилу.
  2. На кінцях тріщини проробляються невеликі отвори за допомогою алмазного свердла товщиною 1 мм, таким чином знявши надмірний тиск.
  3. На скло кріпиться плунжер, за допомогою якого відбувається подача клею.
  4. Дефект заповнюється клеєм (клей підбирається за рівнем прозорості і заломлення конкретно для кожного скла).
  5. Знімається надлишок полімеру, а потім пошкоджене місце сушиться за допомогою ультрафіолетової лампи.
  6. Шліфування поверхні.

 

Principi remonta v STO.

 

 Випадки, коли ремонт неможливий і необхідна заміна автоскла:

  • дефект знаходиться надто близько до краю скла – порушена жорсткість конструкції;
  • застарілі пошкодження, в яких з’явилися пил і бруд;
  • повторне утворення тріщин і сколів;
  • великі пошкодження – понад 15 см.

 

Що буде, якщо дефекти не ремонтувати?

 

Будь-яке пошкодження вітрового автоскла – може бути небезпечним для пасажирів такого автомобіля і, звичайно, для водія. При будь-якому механічному впливі, ударі або їзді по вибоїнах таке скло продовжуватиме руйнуватися. Це, зрештою, призведе до того, що воно розсипеться (у деяких випадках – на дрібні шматки на водія та пасажирів авто).

 

Крім того, погіршена видимість – також фактор ризику при керуванні автомобілем. Будьте уважні, якщо продовжуєте їздити з пошкодженим склом.

 

Якщо у вас виникло пошкодження на будь-якому автосклі, зателефонуйте нам. Довіртеся професіоналам – механікам Auto-Glass.